Salgsbetingelser

VIKTIG INFORMASJON FØR BESTILLING:

Jeg er utrolig takknemlig over alle som ønsker å handle i nettbutikken. <3 

Driver butikken alene, og på grunn av langvarig sykdom, så har dessverre helsa satt en stor stopper for at jeg kan lage produkter så ofte som jeg ønsker. 
Produksjonstiden kan dessverre være opptil 3-4 uker. 

Unntaket er ark med spådommer, bingo, etiketter til Kinder Maxi & LoveHearts og bordkort (de variantene man klipper ut selv), disse sendes innen en uke ca. :)

Enkelte varer har jeg alltid har på lager, så de blir sendt raskere, men ha tiden som står oppført som utgangspunkt når du evt. bestiller noe :)

Har dessverre fjernet store deler av vareutvalget..
Januar/ februar ble følgende varer fjernet: alt av klær, barneserviser, sminkevesker, plastflasker og termoflasker,
ca. 100 kopper, alle overlevelsessett (foruten den til konfirmanten), tekstilvarer, store deler av jule- og påskesortimentet.
I mars ble ytterligere varer fjernet: termokopper, emaljekopper, dørskilt i plexiglass og en vare her og der av ymse kategorier. 

Så dersom du besøker nettbutikken og tenker "Hva har skjedd her?", så skjønner jeg at du lurer :) Får endel forespørsler om å lage ting jeg solgte tidligere på bestilling, men slik situasjonen er nå, så må jeg dessverre si nei til det. Tar heller ikke i mot spesialbestillinger. 

Håpet er å en gang drive den som normalt igjen, men inntil videre blir dessverre dette løsningen.

Dersom du har noen spørsmål, ta gjerne kontakt :) 
E-post: [email protected] eller SMS: 92 08 69 65
Har dessverre ikke telefontid lengre.

Takk for tålmodigheten <3


SALGSBETINGELSER

1. AVTALEN:

Avtalen mellom kjøper og selger består av opplysningene selgeren gir om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken (herunder blant annet opplysninger om varens art, mengde, kvalitet, andre egenskaper, pris og leveringsbetingelser), eventuell direkte korrespondanse mellom partene (for eksempel e-post) samt disse salgsbetingelsene.

Ved motstrid mellom opplysningene selgeren har gitt om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken, direkte korrespondanse mellom partene og vilkårene i salgsbetingelsene, går direkte korrespondanse mellom partene og opplysningene gitt i bestillingsløsningen foran salgsbetingelsene, så fremt det ikke strider mot bindende lovgivning.

2. PARTENE:
SELGER:
918033262 MVA
Sanoj Dromnes
Eaholmsveien 7B
6518 Kristiansund N

E-post: [email protected]
Tlf: 92 08 69 65

Kjøper er den personen som foretar bestillingen.

3. PRISER:
Den oppgitte prisen er totaltpris inkl. MVA i Norske kroner. Frakt kommer utenom.

4. AVTALEINGÅELSE:

Avtalen er bindende for begge parter når kjøperens bestilling er mottatt av selgeren.
En part er likevel ikke bundet av avtalen hvis det har forekommet skrive - eller tastefeil i tilbudet fra selgeren i bestillingsløsningen i nettbutikken eller i kjøperens bestilling, og den annen part burde ha innsett at det forelå en slik feil.

5. ORDREBEKREFTELSE:
Når selgeren har mottatt kjøperens bestilling, skal selgeren uten ugrunnet opphold bekrefte ordren ved å sende en ordrebekreftelse til kjøperen.
Det anbefales at kjøperen kontrollerer at ordrebekreftelsen stemmer overens med bestillingen med hensyn til antall, varetype osv. Dersom det er behov for endringer bør kunde ta kontakt med selger via epost så snart som mulig.

6. BETALING:

Du kan velge mellom Klarna & Vipps.
Merk! Du må være fyllt 18 år for å benytte deg av Klarna faktura (se vilkår hos www.klarna.com.no)

7. LEVERING:
Levering av varen fra selgeren til kjøperen skjer på den måte, på det sted og til det tidspunkt som er angitt i bestillingsløsningen i nettbutikken.
Hvis ikke leveringstidspunkt fremgår av bestillingsløsningen skal selgeren levere varen til kjøper innen rimelig tid, og senest 30 dager etter bestillingen fra kunden.


Fraktalternativer:
- Bring - pakke i postkassen (79,-). Pakken sendes m/ delvis sporing. 
Den blir ikke scannet ved innlevering, og den vil derfor merket med "Avsender har gitt oss beskjed om en pakke til deg. Vi oppdaterer deg når vi har mottatt pakken." - i noen dager fram til den ankommer sorteringssentralen i Lørenskog (da vil den scannes) - og igjen når den legges i din postkasse, eller er klar til å hentes i Post i butikk (dersom den ikke har plass i postkassen).

- Postnord - med sporing (89,-). Pakken er med sporing.

- Posten, Norgespakke (129,-). Pakken er med sporing.

8. RISIKOEN FOR VAREN:
Risikoen for varen går over til kjøper når varen er overtatt av kjøper.

Kjøper er ansvarlig for å følge med på sporingsnummeret og hente ut pakken på ditt lokale postkontor innen fristen.
Hvis pakken IKKE blir hentet innen fristen, og den sendes i retur, vil du bli belastet med et administrasjonsgegyr pålydende 300,-

Du får igjen penger for selge produktet (eksl. frakt), med mindre varene er unnlatt fra angreretten (personaliserte produkter), da blir du som kunde belastet hele beløpet, men har anledning til å dekke fraktkostnader for å få varen sendt på nytt.

9. ANGRERETT:
Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten så snart som mulig og senest innen 14 dager etter mottatt vare.

Ved  bruk av angreretten må varen leveres tilbake til selgeren uten unødig opphold og senest 14 dager fra melding om bruk av angreretten er gitt.  
Kjøper dekker de direkte kostnadene ved å returnere varen, med  mindre  annet er avtalt. Selgeren kan ikke fastsette gebyrer for  kjøperens bruk  av angreretten.

Kjøperen kan undersøke produktet før han eller hun angrer på kjøpet. Varen må leveres tilbake til selgeren i samme stand som den var i da kjøperen mottok den, om ikke kan kjøperen bli ansvarlig for eventuell redusert verdi på varen.

Angreretten gjelder ikke på følgende produkter:
- Personaliserte produkter (feks. produkter med navnetrykk eller spesialbestillinger).
- Sokker & undertøy.

10. REKLAMASJON:
Dersom din vare er ødelagt/ knust ved ankomst, må kjøper gi beskjed  om dette så snart som mulig, og innen 72 timer etter varen er mottatt,
ved øvrige feil/ mangler skal det gis beskjed innen 2 mnd.

For å få ny vare/ refusjon, stilles følgende krav:
-  Ta tydelige bilder av produktet OG emballasjen som produktet kom i (sistnevnte gjelder dersom produktet er ødelagt/ knust ved ankomst) og send det til [email protected]

Ødelagte produkter skal ikke sendes i retur med mindre du får beskjed om det (du mottar da en returetikett per epost).
Dersom du ikke har tilgang til printer, får du refundet portokostnader når varen er ankommet i retur.

11. PERSONOPPLYSNINGER:
Vi persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.


12. KONFLIKTLØSNING:
Klager må rettes til selger innen fristene, se vilkår under punkt #10 ANGRERETT og #11 REKLAMASJON.
Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet.