Salgsbetingelser
VIKTIG INFORMASJON FØR BESTILLING:
Grunnet langvarig sykdom har jeg ikke anledning til å lage produkter så ofte som jeg ønsker, så tiden fra du bestiller til pakken blir sendt kan dessverre ta opptil 3 uker.
Unntaket er konfirmasjonsark, bordkort, div. etiketter og plakater, disse blir stort sett sendt innen en uke.
Utvalget er redusert, og per nå så tar jeg dessverre ikke imot bestillinger på andre ting enn det som ligger i nettbutikken.
Dersom du lurer på noe:
Send epost til [email protected] eller SMS til 92 08 69 65
Har dessverre ikke telefontid lengre!
Takk for tålmodigheten <3
SALGSBETINGELSER
1. PARTENE:
SELGER:
918033262 MVA
Sanoj Dromnes
Eaholmsveien 7B
6518 Kristiansund N
E-post: [email protected]
Tlf: 92 08 69 65
Kjøper er den personen som foretar bestillingen.
2. PRISER:
Den oppgitte prisen er totalpris inkl. MVA (25%) i Norske Kroner. Frakt kommer utenom.
3. BESTILLING – OG AVTALEINGÅELSE:
Avtalen er bindende for begge parter når kjøperens bestilling er mottatt av selgeren.
En part er likevel ikke bundet av avtalen dersom det forekommer skrive - eller tastefeil i tilbudet i nettbutikken, i den grad at kjøper burde innse at det foreslå en slik feil.
Kunde har rett til å gå fra kjøpet i henhold til lov om angrerett, se punkt #8, unntaket er dersom bestillingen er personaliserte produkter, da disse ikke går under angreretten.
Dersom det er feil i lagerbeholdning, ved at varen er utsolgt eller varelageret ikke innehar den mengden som er bestilt, skal kjøper få skriftlig beskjed om dette.
4. ORDREBEKREFTELSE:
Det anbefales at kjøperen kontrollerer at ordrebekreftelsen stemmer overens med bestillingen, med hensyn til antall, varetype osv.
Dersom det er behov for endringer bør kunde ta kontakt med selger via epost så snart som mulig.
5. BETALING:
Du kan velge mellom Klarna & Vipps.
Merk! Du må være fyllt 18 år for å benytte deg av Klarna faktura (se vilkår hos www.klarna.com.no)
6. LEVERING:
Levering av varen fra selgeren til kjøperen skjer på den måte som er angitt i bestillingsløsningen i nettbutikken. MERK: Det er per nå ikke mulig å velge utleveringssted ved utsjekk, så dersom du har et spesifikt ønske om utleveringsplass, må det gis beskjed om dette under «legg til kommentar» under ordreoversikten.
Fraktalternativer:
Postnord, pakke med sporing (75,-)
Pakken har sporing. Blir levert til Post i butikk eller pakkeboks.
Bring, pakken sendes m/ delvis sporing (79,-)
Pakken blir ikke scannet ved innlevering, og den vil derfor merket med "Avsender har gitt oss beskjed om en pakke til deg. Vi oppdaterer deg når vi har mottatt pakken." - i noen dager fram til den ankommer sorteringssentralen i Lørenskog (da vil den scannes) -
og igjen når den legges i din postkasse, eller er klar til å hentes i Post i butikk.
Posten, Norgespakke m/ sporing (139,-)
Pakken er med sporing. Blir levert i postkasse eller post i butikk/ pakkeboks.
Kjøper er ansvarlig for å følge med på sporingsnummeret og hente ut pakken i pakkeboks/ post i butikk innen fristen (1 uke), du kan utvide hentefristen med en uke i appen til Posten/ Postnord.
Husk å sjekke søppelposten i din epost etter bestilling, i tilfelle leveringsbekreftelsen m/ sporingsnummeret havner der!
Du blir belastet for sendingen, og må betale frakt på nytt dersom ordren skal sendes på nytt.
7. RISIKOEN FOR VAREN:
Risikoen for varen går over til kjøper når varen er overtatt av kjøper.
8. ANGRERETT:
Ved bruk av angreretten må varen leveres til selgeren uten unødig opphold og senest 14 dager etter mottatt vare. Kjøper dekker de direkte kostnadene ved å returnere vare.
Varen må leveres tilbake til selgeren i samme stand som da kjøperen mottok den, om ikke kan kjøperen bli ansvarlig for eventuell redusert verdi på varen.
Pakken må sendes med sporing, om du velger Posten, Helthjem eller Postnord er opptil kunde, og man trenger derfor ikke å velge det samme fraktalternativet som man brukte ved bestilling. Husk å oppgi sporingsnummeret og melding om retur til [email protected]
Legg ved fullt navn og ordrenummer i eposten.
Selgeren kan ikke fastsette gebyrer for kjøpers bruk av angreretten.
Angreretten gjelder ikke på følgende produkter:
- Personaliserte produkter (feks. produkter med navnetrykk eller spesialbestillinger).
- Sokker & undertøy.
9. REKLAMASJON:
Dersom din vare er ødelagt/ knust ved ankomst, må kjøper gi beskjed om dette så snart som mulig, og innen 72 timer etter varen er mottatt.
For å få ny vare/ refusjon, stilles følgende krav:
Ta tydelige bilder av produktet OG emballasjen som produktet kom i (sistnevnte gjelder dersom produktet er ødelagt/ knust ved ankomst) og send det til [email protected]
Ødelagte produkter skal ikke kastes før du har fått svar, ei heller sendes i retur før du får beskjed om det. (dersom du får beskjed om å sende produktet i retur, skal selger stå for fraktkostnadene).
10. PRODUKTFORSKJELLER
De fleste produkter blir håndlaget og man kan derfor oppleve forskjeller i form av ulik mønster/ tekstplassering. Ved bestilling av flere like varer, tilpasser jeg det så godt jeg kan, men ved etterbestilling av samme vare, kan plasseringen være mer ulik.
Ved bestilling av for eksempel. konfirmasjonsark, vil alle arkene være like i samme bestilling, siden disse lages på data,men dersom du etterbestiller flere ark, vil det være ulik plassering på den personlige informasjonen (navn, dato, egen tekst), siden disse personaliseres for hver enkelt bestilling - og det derfor ikke er mulig å få det 100 % likt hver gang.
Dette gis ikke grunn til angrerett.
11. PERSONOPPLYSNINGER:
Vi persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.
12. KONFLIKTLØSNING:
Klager må rettes til selger innen fristene, se vilkår under punkt #8 ANGRERETT og #9 REKLAMASJON.
Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet.
Avtalen mellom kjøper og selger består av opplysningene selgeren gir om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken (herunder blant annet opplysninger om varens art, antall, pris, leveringsbetingelser), eventuell direkte korrespondanse mellom partene, samt salgsbetingelsene.